Tuesday 12 August 2008

这一秒你好不好

A song by 许志安 that was released way back in 2001 but a song that i still find light and soothing to the ears even today as i hear it.

想你风就停了
刚好不迟不早
想你会在做什么呢
会不会也孤单呢

这一秒你好不好
希望你会微笑
有你我觉得我重要
我会努力成为你的骄傲

如果这一秒钟你想起我的笑容
那是同一秒钟你浮现我脑海中
如果当寂寞穿透思念是一种痛
亲爱的没有人比我懂

世界这一秒钟多少爱都已落空
庆幸这一秒钟我们仍心意互通
言语虽无法形容却真实的可以触碰
我的世界只为你转动

Especially the words highlighted in yellow, that's how i hope you are each time i think of you.

No comments: